sumelegi dr um kendini yorma demişti.ıkınmak son aşama ben o aşamaya geçemedim. Her sancı girdiğinde sakince nefes aldım verdim. Ama yatarak karşılamak çok zordu.ayakta kolay.Benim ilk doğum sezeryandı. Ben sezeryan sonrası normal istedim. dr’u zor buldum .ve fiyatıda her doktor bunu desteklemediği için pahalıydı. O yüzden normal için çok direttim.dr suni sancıyı kesince sezeryana karar verdikten sonra bende sıfır acı. Dedim bırakın beni normalde istemiyorum sezeryanda evime gidip dinlencem bi ara gelir doğururum :) (41+3 de) ama suyum falanda bitmişti:) gittik olduk sez.işte öldüm bittim bi ağrısıda olmadı ama yalnız olup hem dikiş ,hem bebek benim için zor oldu.