Merhaba arkadaşlar sezeryan ile doğum yaotim 6 gün oldu göğüs ucum yok sütüm tam anlamıyla gelmedi sagiyorum biberonla veriyorum o aralarda da gogusume silikon üç takip unutturmuyorum ama bebeğimde sarilik oldu tam doyamadigi için benim gibi aynı sorunu yaşayıp anne sütüyle mamayı karışık verenler varmı