Emine2222 Genelde 2 daha kolay oluyormuş. İki doğumum da kolay olmakla beraber benim ilk doğumum daha kolaydı. İkinci bebeğimin boynunda 1 tur kordon vardı, doğumdan önce suyumu ebe patlattı(ilkinde doğumda patlamıştı) ve oğlum eli yüzünde doğduğu için yırtığım oldu. Bunlara benzer ekstra faktörler olmasaydı eminim ilkinden kolay olurdu. Ben de 33+2′yim şimdi. Bakalım üçüncüm nasıl olacak. Herkese kolaylık versin Rabb’im.