Kızlar ben dun dogum yaptım. İnanın bugun 2 gun agrım yok hastandekıler o kadar ilgili sevecen hele doktorum Hatice sahin Bıkmaz inanın o kadar naif bir insankı o kadar eli hafıftı ki anlatamam. Ben ıyıkı hatıce sahin Bıkmaz dedım. Ve onun sayesinde 2 kez sezeryan oldum ve ilk sezeryanım da resmen travma yaşadım. Ama Hatice hanım sayesinde 2 gebelıgım den bellı hep onun hastasıyım cok sukur guzel bir sezeryan dogum yaptım. Normal gıbı 2 gun agrı yok eli cok hafiftı. Ve hastaneye gelince doktorum ve amelıyattakıler o kadar ıyıydıkı anlatamam ve yine dogum yapsam kesinlikle orası derim inanın fiyatında bile birssy yok en kotu hastane 4500 den asagı dogum yaptırmıyor ben 5 bin TL ye dogum yaptım ve oda susleme si tek oda o kadar genıs ve foto cekımi içinde. Bıde gece nobetçi hemşireler hepsi benımle cok ıyı ilgilendıler. Iyıkı hatıce hanım da dogum yaptım ve ıyıkı liv hastanesi demısım🙏🧿