MerveEbru nsaglr_ 29 haftalıkken doktoruma sordum sonraki gelişinde bağlarız seni dedi şuan 30+3üm 32 33 gibi muayene olacağım canım genellikle bi sorun yok ise 32 ile 35. Haftalarda falan bağlıyorlar ❤️
Nur_h Ben Almanyada yasiyorum beni 27 haftada bagladilar ve hemisire dedi bundan sonra her kontröle gelisinde bagliycaz
Efemom2 nsaglr_ 29+4 gittim bidahaki gelişinde nst girersin ded doktorum bayramdan sonra gidicem 34 oluyorm o zaman
Gorkeminannesi nsaglr_ 30dan itibaren istiyormuş benim doktorum ama ben baglatmadim riskli gebelik degil agrim sancim sıkıntım yoktu o yüzden suan 35 hafta 4 gun sonra gidicem o zaman baglarlar mecburen