Aynı şeyi bende yaşıyorum 22 haftalıgım randevu almaya çalışıyorm am yok alamıyorum bi türlü acile gidinceye resmen doktor dalga geçiyo dogutmayamı geldin diye özele gitmeye de şuanlk gücüm yok beklemedeyim bende hatta bugun karnımda degişik bi agrı vardı egilemiyorum egilince cok fazl agrım oluyo bakalm olmadı yarın ale gidicem bende ister istemez korkuyor insan ama içimizi ferah tutalım