Nistik ilk oğlum 40+3 haftada dönmüştü sezaryan olmaya gidiyordum bir baktık dönmüştü normal doğumla kucağıma aldım şimdi ikinciye hamileyim 36 37 haftalıkken makat geliş demislerdi çalışmalara yine başlamıştım bebeğimin en hareketli anlarında secde pozisyonunda durdum sabaha kadar insikak süresi açtım dinlettim kafasını hissettiğim yere buz koydum aşağı yani kasiklara da sıcak su torbası koydum soğuktan kaçıp sıcağa geliyormuş bebeler 😀 bol bol yürüdüm dün öğrendim ki baş aşağı dönmüş deneyin işe yarar umarım son ana kadar umut var