Ozseee Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu bu süreçte hamile kalınabilir mi ? Şüphem var gece gebelik testi yapsam sonuç verir mi illa sabah mı yapılması lazım ?
melina2020 Ozseee Kalabilirsiniz tabi…Ama doktorunuz söylemedi mi en az 1 yıl geçmesi lazım doğumdan sonra rahim iyice toparlansın ve gebe kalmamak için hap veriyorlar yani bizim böyle Belçika da.🤷♀️Sabah çişinde en sağlam gösterir testler ilk çişte
Zehrabb Adet gecikmesinden dolayı şüphen varsa doğumdan sonra 6ay hatta 1yıl adet düzensizliği normal ama için rahat etmesi için test yap
Ozseee Zehrabb adet hiç olmadım doğumdan sonra doğum yapalı 3 buçuk ay oldu geçen hafta sadece az bişey kahve rengi leke geldi huzursuz oldum korktum
Patito__ Ozseee bazisi kalabiliyor cnm eger supheli iliski varsa ihtimal var nasip eger isyemiorsaniz korunmaniz gerekirdi
Ozseee Patito__ korunuyoruz fakat doğumdan sonra hiç adet olmadım geçen hafta kahve rengi leke geldi korktum huzursuz oldum
Patito__ Ozseee dogumdn sonra bir yila kdr adet bozuluyormus oyuzdn o sekilde birsyde olablr en iyisi tbi bir test yapmak