Kızlar 32 haftam yarın bitiyor inş ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim 2 gündür yürürken falan vajinamda çok ağrı hissediyorum ve sanki artık karnımdada kasılmalar oluyor gibi normal mi bu durum vücut artık yavaş yavaş kendini Doğuma hazırladığı için mi yoksa erken doğum riski falan mı bu bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim😔😔😔