Kbramhmt nasip canım bazen varken kanda çıkmadığı bile oluyor. Allah istedikten sonra her şey olur Allah gönlüne göre versin.. benimde 1 sene 3 ay sonda oldu bebisim, kafama takmazdim hiç ama uzun süre bekledim tedaviyle bile olmadı sonra vazgeçtim kendi kendine oldu 😀 olurmu olur yani bu ay olmada diğer ay olur ❤