Ozde123 öncelikle Rabbim hayırlı doğumlaar nasip etsin inşAllah. Oğlumda 2020 de 39. Haftamda bebeğimin suyu az dedi doktorum benn çok normal istiyorum diye senin için normmalı zorlayacağız demişti doktorum sezaryen çok sevmesine rağmen. Suni sancıı verildi çünkü asla kendi sancılarım gelmedi. Suni sancının 11. Saatıydı galiba 1 bucuk santim açılmayla kaldım ve açılmadı bebeğin suyu azalıyodu riskim artıyordu aacil sezaryene alındım. Üzüldüm açıkcası madem olmayacaktı hiç o suni sancıyı çekmeseydşm canımdan cann gitmişti demiştim benim acı eşiğim düşüktür belki siz dayanırsınız. Sezaryen sonrası aslında direk sezaryene girseymişim nede olsa 10. Gün tamaamen toparlammıştım kendimi. Bünyeden bünyeye değişir. Denemk isterim derseniz deneeyin belki çabuk açilir sizinki rabbim hayırlı en güzel şekilde doğumu nasip etsin size inş beni ve karnımdaki ikizleride duanızda eksik etmeyin doğum anında 🤲🏻🫶🏻❤️