Serennn11 regli olacağım gün lekelenmeler başladı testte silik pozitif çıktı , 3 gün kadar lekelenme devam etti 3. Gün normal şekilde regli olmaya başladım . O şekilde oldu . 2. Gebeliğim di ilki boş gebelik 2. Si kimyasal gebelik oldu . 3. Sü normal ilerlerken 8+1 de kalbi durdu . 4. Ye denemeye cesaret edemiyorum malesef ….