Merve0606 bende Kızılcahamamda oturuyorum hem buraya hem şehir Hastanesi’ne takipliyim. Riskli gebelik ama benimki onun için iki yerede giriyorum dogumumda büyük ihtimalle şehir hastanesinde olur. Ben en son cuma gittim yarın şehir dışına çıkıyorum artık bayramdan sonra gidicem tekrardan, bende Kızılcahamamda arkadaş buldum diye sevinmiştim açıkçası 🤭