Dilooo Sumeyyeaksoylu1 amin inşallah canım korkma Rabbım herkese sağlıklı dogumlar nasıp etsin dinlen dedıyse vardır bildıgı doktorunun ihmal etme kendıni yorma cok
Sumeyyeaksoylu1 Damlademir NST de başlamış fakat ben hissetmiyorum ufak çaplı ağrılar hissediyorum ama oda sancı değildir normaldir bence
elisammmm Sumeyyeaksoylu1 Tam olarak bugün aynı şeyi yaşadım haftamız ve günümüz sizinle aynı ve benim de bir kızım olacak benim serum verdiler iki defa 3 defa da nst ye bağladılar geçmedi yatış verdiler ama hastene ortamı beni epey korkuttu şehir dışında olduğum İçin annem daha gelmemişti yanıma kendi isteğim ile çıktım bana da bol bol su içmemi ve magnezyum kullanmamı istedi ara vermiştim çünkü
Sumeyyeaksoylu1 elisammmm ya çok geçmiş olsun canım bana serum falan vermediler benide baya korkuttular sadece bol su içmemi ve hep yatmamı söylediler 🤦🏻♀️
Sumeyyeaksoylu1 elisammmm çok geçmiş olsun canım sağlıklı bir şekilde zamanında kucağına almayı nasip eylesin inşaallah rabbim 🙏🏻
mericherry Aynı şey ben de de oldu dün. Nst de sancım çıktı iyiydim aslında serum verdiler 1 tane onunla düzene girdi. Korkutmadı beni olabilir bu tarz haftaya görüşürüz dedi yolladı.
Sumeyyeaksoylu1 mericherry bana üstüne basa basa yat dinlen dediler kanaman veya suyun gelme gibi bi durumu olursa hemen gel dediler. Mecbur olmadıkça gelme dedi bunlar beni iyice korkuttu 🤦🏻♀️
Annekusumm Swmbrk sancisi siddetli olmadiqi icin hissetmemistir belki bu siddetteki sanciyi hafif kasilma qbi hissediyodum ben nst de cikinca sanci var dedikelrinde anlamistim
Annekusumm Sumeyyeaksoylu1 sanci var evet hatta duzenli. Duzenli olduqunu tepe tepe seklinden ve araliklarindan anliyolar ama dogum yapacak kadar yuksek deqil dinlen diye de yukselmesin diye demis muhtemelen ayni sklıkta sanci siddeti artarsa dogum baslar Allah hepimize dogumlarinda kolaylik versin saglikla yavrularimiza kavuşalim 🌹
[silindi] Sumeyyeaksoylu1 canım benim arkadaşım daha 2 gün önce 33+4 te 2400 doğum yaptı küveze almadılar şimdi annesinim yanında valla süt emiyor 🙈 hiç korkma
Sumeyyeaksoylu1 [silindi] oh ne güzel ya çok sevindim küveze alınmamasına rabbim bağışlasın inşaallah 🥰 çok teşekkür ederim canım benim
Afifeelif Sumeyyeaksoylu1 canım sen ağrı acı hissediyor musun.. yalancı sancılar yani rahmin hazırlık kasılmaları başlamış olabilir.. evet en azından bir 10 gün daha dikkat et.. 36 haftayı geçmen bebek için muhim
Sumeyyeaksoylu1 Afifeelif ara sıra ağrılarım oluyor o kadar 🫣 artık suyum yada kanamam olana kadar gitmeyeceğim hastaneye bekleyeceğiz bakalım hayırlısı ile canım 🥰
Sevgi0478 Sumeyyeaksoylu1 ben 29 haftalık gebeyim dört gün yattım hastanede erken doğum riski vardı korkma gelsede bebişin teknoloji gelişmiş bebişini verirler sana inşallah hepimizin bebeği sağlıkla zamanında gelsin hepimiz bunu isteriz
Sumeyyeaksoylu1 Sevgi0478 amin inşaallah rabbim sizede şifa versin inşaallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşaallah🙏🏻