hayalannee Seda016 bende 32 haftadayım nir haftadır benımde var suanda ağlamaklıyım zaten sulu sekıldı durmuyo cok yoruldum sizinde öyle mi
hayalannee elifcindoruk sulu mu akıntı doktorunuz ne diyor peki sudan suphelendiler mi süreciniz nasıl geçti
hayalannee xyilmaz kaç haftalıksınız sulu mu akıntı doktorunuz ne diyor peki sudan suphelendiler mi süreciniz nasıl geçiyo
xyilmaz 37+2 deyim. Cok sivi degil normal bildigimiz akinti. Su gelmesiyle karisacak sekilde degil yani. hayalannee