Çok şükür bende 27 Haziran da oğlumu normal doğum ile kucağıma alarak anne oldum. Çoğu vaktimi burada harcadım hep bir kaç fazla bilgi öğrenir miyim diye yazılanlara kulak verdim , önemsedim bir bilgi , bir bilgidir dedim ama yaşadıkça kendi hayatım da hep farklı olduğunu herkesin dediği gibi olmadığını gördüm. O yüzden bende fırsatını bulur bulmaz sizlere bu süreci biraz özetlemek istiyorum. Özellikle burada yazılan her şeyi çok ciddiye almayın hepsine ön yargılı olmayın herkesin acı , ağrı eşiği herkesin olaylara tepkisi , bakış açısı farklı olduğu için ona kötü gelen sana normal gelebiliyor. Yaşayın ve görün…
Benim hikayemde her şey yolundaydi çok şükür çalışan bir anne olarak 37. Haftaya kadar çalıştım o hafta normal kontrolüme gittim. Bende yaklaşık bir aydir filan sadece toplarlanma böyle karnımda kasılmalar dan başka şikayetim yoktu. Ultrasonda Bebeğin kafası aşağıya iyice dayanmış gel bı çati muayenesi yapalım dedi ilk kez yaptı. Kesinlikle kendimi kasmadım çok kısa iki parmağıyla kolayca muayene etti yani yazılanlar kadar korkunç değilmiş. Muayene de 3 cm açılman var çantan hazır mi bugün yarın doğuma gelebilirsin , sancı ağrı olmazsa normal bir hafta sonra kontrole gel dedi. Bende bir korku bir panik bir yandan da kavuşacaz diye bir heyecan eve gittim. Bol bol yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım hurma , ananas yedim , yerlerimi elimle sildim bana mısın demedi ne ağrı ne nişan hiçbir şey gelmedi
Pazartesi oldu sabah erkenden kontrole geldik. Hocam ultrasonda suyumun çok azaldığını gördü alttan baktı 4.5 5 cm olmuş açılman bu zamana kadar ağrı sancı çekmeden iyi dayanmışsın doğum başlamış neredeyse hemen yatış işlemlerine başlayalım dedi. Ben tabi 38+3 deyim biraz rahatım sonra sıkıntı olacağına bir an önce kurtulmak istiyorum çünkü aşırı rahatsız etmeye başlamıştı son haftalarda. Hemen gittik işlemlere başladık aileme haber verdim onlar kısa sürede geldi önlüğümü giyindim odamda bir süre Nstye bağlı kaldım açıklığı arttırmak ve normale mani olmadığı için suni sanci taktılar. Bundan çok korkuyordum hiç istememiştim ama maalesef oldu ve aşırı zor bir süreçti. Git gide sıklaştı belime vurdu perişan oldum orası için çok detay vererek sizleri korkutmak istemiyorum tek diyeceğim suni sancı aşırı berbat ve zor bir şey herkesi Rabbim kendi sancısıyla en kolay yoldan kurtarsın. Sonra Tabi ben sancı içinde kıvranıyorken annem bir yandan şifasına çok inararak aldığım Meryem Ana otunu suya koyarak Meryem suresi okumaya başladı o ot açtıkça bende ki açılma, açılma arttıkça da bendeki durumlar daha da ciddilesti lekem geldi bulantılar arttı hemen doğumhaneye aldılar doktorum geldi zaten saat başı çatı muayenesi yaptılar iğrenç bir şekilde çok acı verici doktorun ilk yaptıklarında filan bir şey yok çünkü orada bu kadar derin bakmıyor orası da ayrı bir kötü neyse doğum başladı dört kere güçlü kuvvetli ıkınma da çok şükür bebeğimi kucağıma aldım onu çıkarttıktan sonra 4 yada 5 dikis attılar bende odama geldim hiç o acıları çekmemiş zorlanmamisim gibi dünyalar tatlısı bebeğimi görünce er şey uçtu gitti çok şükür ben kısa sürede normal olarak kurtuldum darısı sizlere de kolay ve güzel doğumlar nasip etsin rabbim.
Hastane de bir gün kaldık bir pijama takımı kesinlikle aşırı rahat olan depend bez ameliyathane biraz soğuk çıkınca giymek için çorap, rahat bir terlik bence yeterli çocuk içinde bez ıslak mendil bir kaç takım bolca eldiven şapka müslij battaniye bir de kalın mevsimine göre yeterli oluyor fazlasına gerek yok. Herkesin Rabbim yar ve yardımcısi olsun