_Berna_ Kızlar 38+6 olduk. Cumartesiden beri hastanede yatıyorum. Kasıklarımda aşırı derecede sızlama var. Açılma ve sancılarım yok. Bugün detaylı ultrasona girdim bebeğin kilosu 2890 diye ölçüldü. Sizce normal mi az mı? Bana biraz az geldi
Aybarsss0606 _Berna_ emin olun kilolun bir önemi yok yeter ki sağlıklı şekilde doğsun 🌺 doğduktan sonra hızlı toparlanıp hemen kilo alıyorlar 💙
Ebrucm _Berna_ buradaki yazılanlara bakarak az gelmiştir size ama 2500 kiloyu geçmiş o büyüdükçe çok güzel toparlar
_Berna_ Aybarsss0606 İnşallah. Ama çevremdekilere bakınca ne biliyim benim bebeşimin kilosu az gibi geldi. Ama Allah’a şükür sağlığı yerinde kızçemin🤗
Aybarsss0606 _Berna_ her bebek aynı olmuyor o yüzden çevreye de takılmayın 💐 Rabbim size bağışlasın evladınızı 💐💐
Hatihati Canım 2500 ve üstü doğan bebekler normal grubuna giriyor Youtube da Kağan Kocatepe bin bu konuyla alakalı bı videosu var izlemeni tavsiye ederim