Karali Evet o konu da çok haklısınız kız olsa isim hazır diyordum o bile kırk kere değişti erkek de kesin hazır dedim eşim kararlıydı o da değişiyor sürekli her detayı düşünüyoruz soyadımızla uyum ileri yaşlar da kullanım yurtdışına çıkarsa zorlanır mı diye diye 34+5 biz hala kararsızız işin kötüsü kapı süsü ve çikolatalar yetişmeyecek diye korkuyorum isimli hastane çıkışını da geçtim 😬