Nesli3455 Merhaba güzel anneler ben 4 aylık hamıleyım bana 2 Li test yapıldıktan sonra ilerde yüksek tansiyonum olacagını soyleyıp coraspırın kan sulandırıcı verdı dr cok tedirgınım. Kullanan var mı ben gibi ?
Baliminannesii Nesli3455 bende kullanıyorum ama tansıyon için verilmedi basından beri kullanıyorum 24 haftalık hamıleyim
Berenibeklerken Nesli3455 benim de tansiyonum var kullanıyorum zararlı bişey değil aksatmadan kullan ama
aslii16 Nesli3455 Bende kullaniyorum seker hastasiyim 10 haftada basladik gunde bir defa iciyorum suanda 17 haftaligim
Elus Nesli3455 37 haftamdayım ilk öğrendiğimizden beri kullanıyorum 35 ten sonra hapı bırakıp iğneye geçtim zararı yok faydası var için rahat edebilir🥰
Ozlemermez Elus bende de pıhtılaşma fazla olduğu için başlamıştı 31+5 deyiz 36 da bırakalım dedi 2 3 aydır kullanıyorum
Berfin-bektass Nesli3455 Bende kullanıyorum 20li haftalardan beri 33.Haftadayım ve 36ya kadar kullanmam gerekiyor
Kaganimm Nesli3455 kullan canım faydası var zararı yok, ben ilk bebeğimi aspirin kan sulandırıcı verilmediği için kaybettim şimdi hem iğne hem coraspin içiyorum mesela
Nevs Nesli3455 sol damarda çentik vardı bu bebekte gelişme geriliği yapabilcegi için 34 haftayaya kadar düzenli kullandım 39 haftadır bise olmadı şükür