Benim de ilk dogumum 36.haftamda tesadüfen 3 cm acilma oldugunu ogrenmemle başlamıştı. Ertesi gün kendi doktoruma gittim 4 cm olmuştu yatış verdi suni ile dogum yaptim 37+0 da. Bebek 3300 gr görünüyordu ama 2700 gr dogdu xok sukur saglikliydi ertesi gün taburcu olduk