Nurayy28 Yürürken ağrım oluyor sankj birsey tutuyo gibi uzun yürüyüş yapamiyorum yemek yemek istemiyorum sürekli yatmak ıstiyorum 33 haftaligim başından geçen yada nedenini bilen varmı kızlar 2 haftam var dktr kontrolüne 😔😔