ayse3452 Kızlar merhaba göğüs pompası olarak ne kullandınız acaba hangı marka aldınız manıelmı elektrıklı mı sızce emın olamadım tecrubelı olanlar paylasabılırmı ?
Sehergok ayse3452 manuel we babay aldım. Doğumdan sonra herkes süt pompası kullanmayabiliyor. Bazılarının sütü gelmiyor bazılarının yetmiyor o zaman boşuna alınmış oluyor. Bende duyduklarıma bakarak şimdilik aldım. Doğumdan sonraki sürece göre hareket edeceğim.
Yesim ayse3452 ebebeğin kendi markası olan baby plus elektrikli tek pompa aldım ve çok memnun kaldım 👌🏻
Deletedmom2265 ayse3452 Ben Mochi aldım kardeşimin we baby elektrikli vardı bide onu kullanacağım Manuel pompası da vardı ama hiçbir işe yaramıyor kolu kopuyor insanın emzirme danışmanı hiçbirine gerek yok dedi ama bilemiyorum 🤷🏻♀️
MeyraRana ayse3452 vala manuelle sağmak işkence olsa gerek wee nin elektriklisini aldım dünya varmış dedim.
ayse3452 Sehergok ya banada bı manuel ıse yaramıyor dyro ama yorumlara bakıyorum gayet ıyı bı elktrıklı dyorlar onada para verılmez o kdar denılıyor kafam karıstı
Sehergok ayse3452 şimdilik manuel bütçenize göre alın. Herkesin her dediğinden çok ürünün memnuniyet yorumlarına bakın orası daha gerçek
Sehergok ayse3452 me babyi sağma yaptıktan sonra biberon olarakta kullanabiliyorsun. Kullanış şekilde önemli. Lansinoh ta aynı özellik var ama mochi de ekstra alman gerekli.