Zmraemr Karaman tıp.a Pınar hanıma gidiyordum ama 20 gün önce randevu aldım randevuya bi kaç gün kala izinli olacak diye randevumu Ekime attılar. Ama Bayram Aydın diye Yen’i biri başlamış iyi diye de duydum. Konya’dan gelmiş kendisi bende onu denemek istiyorum giden olursa lütfen tekrar yazsın 🙃