Yareniz İyi akşamlar anneler morelim çok bozuk bebeğimin kafası 3 hafta önden gittiğini söyledi doktor penetolajiye yönlendirdi benim gibi olan var mı bilgisi olan yazabilir mi lütfen 🥹
Betullyillmazx Benimki de 3 hafta önden gidiyor doktorum genetik koca kafalı bir kız dedi normalmiş yani neden size öyle dediler ki acaba
Betullyillmazx Yareniz ay ben bu konuda haftalarca korktum ama bebiste en ufak bişey yok başka doktorlara da sordum herkes genetik sorun yok diyor bence stres yapmayalım hem o ölçümler %100 doğru değilmis