Shdergun Selamlar, 33. Hafta da plesenta aşağıda olup ilerleyen haftalarda yukarı çıkan varmı kızlar?? Dr yukarı cıkmazsa normal doğum yapamazsın dedi 😒 yukarı büyümesi icin herhangi bisey yapmamız gerekiyor mu veya başına gelen varmı?
Narnur Shdergun merhaba geçmiş olsun bende 34+2 yim benimde yukarı çıkmadı ve bu saatten sonra maalesef çıkmaz dr öyle söyledi 🙁
polyanna06 Haftada aşağıda dendi biraz çıkmış ama yine de 3 cm daha çıkması gerekiyor 32. Haftada belli olacak üniversite hastanesinde bir Dr a gittim 28. Haftada o bu saatten sonra çıkmaz dedi başka bir özel üniversite hastanesinde 32. Haftaya kadar bekliyoruz çıkabilir dedi hatta doktorum çok gördüm çıkan dedi ama 32 den sonra çıkar mı bilmiyorum