Habis07 Kzılar doktora gittim iyiyz nst de iyi ama benm bel karın agrım var ıkı gundr beni rahatsız eden :( karnımda cok gerildi iyice buyudu ondanmı acaba
Slnmlh Habis07 hem o yüzden hem de gaz ağrısı bu haftalarda başlıyor maşesef. Bende 29.haftamdayım karnım yırtılcak gibi ağrıyor.
Semraylmz Habis07 Ağrın olduğu için mi nst ye girdin? Doktor mu istedi sen mi talep ettin. Bende 29 haftalığım kontrolde 30 haftalık oluyorum. Benimde bel ağrım var biraz nst ye girer miyim acaba
Habis07 Slnmlh demi gaz da cıkmıyor zaten :( gaz yuzunden bebegide cok net tekmesini hissedemiyorum yani hareket halinde ama
Habis07 Semraylmz canm evet bel agrım olunca doktor bi gir dedi nst ye grdm bisi cıkmadı ama ıkı haftada bire dusurdu kontrolleri sennde varsa sole gir bi benm karnım davul gbi aynı