ysfysr Gebeliği boyunca gazlı anneler, nasıl baş ediyorsunuz şişkinlik ve gaz sancısıyla.23+3 olduk daha da arttı şişkinliğim 😞 Hamileliğinde “Metsil “ kullanan var mı?? Yada başka birşey???
DefneErva ysfysr Baş edemiyorum. Patlayacak gibi hissediyorum çoğu zaman ama bir şey kullanmadım. Doktoruma danışmanı düşünüyorum randevu zamanı, bir şey verirse kullanırım.
Adile13 ysfysr bende 25+3 deyim az once karpuz yedim allahım sanki 10 kilo karpuzu tek başıma yemişim gibi karnım taş gibi oldu şişkinlik beni de öldürecek😩
ysfysr DefneErva Ben danıştım canım ama kesinlikle ilaç önermedi. Önce ki hamileliğimde başka bir doktor Metsil kullanabilirsin demişti. Bazen çok zor zamanımda kullanıyorum. Umarım zararı olmaz 😓