Giresunnn Kızlar 37+5 haftadayım herşey çok normaldi ama çatı muanesinde açılma hiç yoktu kemiklerim çok darmış doktorum sezaryan görünüyor dedi. 1 hafta içinde açılma olur mu hiç. Başına böyle bişey gelen var mı 😔
Mores Giresunnn açılmanın olmaması normal. Ama darlık için doktoruna güvenmelisin. Kadın anatomisi doğum esnasında kemik kas dokusunu mucizevi şekilde esnetiyor ama doktorum bana darlık var deseydi kendimi ve bebeğimi riske atmazdım.
Giresunnn Fjfhjhgjgghg kendimi hep normale hazırlamıştım saglık açısından ama hayırlısı böyleymiş demek ki😞
Giresunnn Mores riske atamam zaten 9 ay neler çektim halada çekiyorum yapacak bişey yok demek ki hayırlısı 😇