Minikbebegim1999 her şeyi hissediyorlar belki de sizin uzak durmanız onu uzaklaştırmıştır.. İlgi alakanızı kesmeyin, kedimin de bebeğimin de cinsiyetleri erkek ve ikisini de oğlum diye seviyorum ayırt etmiyorum asla. Şimdiden aralarında özel bir bağ olduğunu bile hissediyorum. Eve yeni alınan bebek eşyalarını asla kedimden esirgemiyorum bakmasına koklamasına izin veriyorum zaten merakı gidince o eşyaları da sıradan görüp zarar vermiyor. Aradaki ilişkiyi iyi kurarsanız öyle de devam eder bir sorun çıkmaz inşallah ☺️