Snmoyk 35 haftalık hamileyim. Dün aniden sabah işe giderken sancı oldu hastaneye gittim sancı çıktı. Bir gece hastanede kaldım. Serum ilaç ve ciğer geliştirici yaptılar. Sancım yükselmediği için işi bırakıp evde dinlenmem gerektiğini söyledi. Şimdi de tek böbrekte ağrım var sol tarafta yaşayan var mı acaba. Oturunca daha fazla oluyor nefes aldıkça falan oluyor. Bende merak ediyorum 😔