Songultortcu Zayıf olduğunu başkalarının ölçülerine göre kıyasla mı dedin o zaman? Her çocuk farklı, bunun genetikle çoğunlukla ilgisi var. Bir de durumunuz öyle demiyorum ama eltimin başına gelmiş. Detaylı ultrasonda çıktı. Bebeğin kordonunda sızıntı varmış. İleriki zamanlarda kapanabilir de kapanmayabilir de demiş doktor. Kapanmadı. Bunun dolayısıyla çocuk yediğinin üçte ikisi kadarının faydasını görüyordu mesela. Tabii doktor normal dediyse kafana takılacak bir şey yoktur bence. Ha çok içine sinmedi bu açıklama, her zaman ikinci bir doktordan görüş alabilirsin.