Deletedmom_7 Hareket halindeyken çok iyiydim, 2 hafta yürüme hareket etme dedi doktorum. Sanki kireçlenmiş gibi her yerim şimdi. Oysa ne güzel yürüyordum her işimi görüyordum , rahim ağzında sorun görünce yasak koymuştu. Ama o neymiş ki, bu ağrı beni mahvetti 2 gündür. Bitkisel hayatta gibiyim. Parolda etki etse keşke yazık bize. 😥😥