Kızlar 31+5 çift yumurta ikizlerine hamileyim akşam üstünden beri sol kasığıma ağrı giriyor 2 3 dk sürüyor sonra geciyor bazen yarım saat bazen 2 3 saat sonra tekrar giriyor yatiyorsam oturunca geçiyor oturuyorsam uzaninca geçiyor bu sancı olabilir mi? Acile gidip bı nst cektirmeli miyim