Hmsrmrv1 Kızlar merhaba… 28 haftalık ikizlere hamileyim aşırı terleme yaşıyorum son 1 haftadır normal mi sizlerde de oluyo mu ? Normalde hiç terlemeyen biriyim kendime şaşırıyorum 😏☺️☺️
hunilimom Hmsrmrv1 sen bir de emzirirken gör 😂😂 hormonlardan çok normal bende şuan soyundum evin icinde serin yer ariyorum 😂
AyseKA Hmsrmrv1 ben de çok terliyorum hareket etmek bile zor geliyor ki daha başındayım 15 hftalığım ama çok sıcak hissediyorum
dfnomr Hmsrmrv1 yayladaym eşim annemler battaniyeyle yatıyor ben üstüme bir şey alamıyorum kalktığımda da sırılsıklam oluyor boynum falan bende 27 28 den sonra aşırı terlemeye başladım şu an 36 dayim