YasTIK2 Kızlar merhaba ilk gebeliğim hastane çantasına battaniye de koyun diye yazılar görüyorum benim doğumum 10 temmuzda olacak yine de battaniye koymam gerekiyor mu ? 2 adet Müslin örtü koydum sizce battaniye koymam gerekiyor mu bu sıcakta 🙄🙄
4858 YasTIK2 benimde temmuzda Allahın izniyle ben Müslin örtü koydum birde ne olur ne olmaz diye ince penye battaniye koydum hava çok sıcak daha fazlası çocuğa zarar bence
hunilimom YasTIK2 ben ne olur ne olmaz diye bı tane kalın olmayan bı batteniye koydum 😂 kızım Haziran’da doğmuştu hastane çıkışı içinde olan battaniye kullandım
Snnr41 YasTIK2 temmuz 14 bizimde hem penye hem muslin koydum bende nolur nolmaz odalarda klima oluyor vs bide bebekler hemen usuyormus 🌸
Hlal YasTIK2 benimde 7 temmuz hastane cikisini baddaniyesi var zaten bitane daha ince koydum temmuz ayi sicak zaten pismesin oglus
Sinem-123 YasTIK2 ne olur ne olmaz diye ben koydum nohut battaniyelerden yünlü değil de normal kalınlardan
Minigebe YasTIK2 ben ne olur ne olmaz 1 tane koydum 2 muslin ve pike de koydum odada klima caliscagi için usuyebilir 36 37 derece amniyon suyundan çıkıyor sonuçta ebeler gerek yok derse de yattığı yere falan sererim 😄
Pyrz_07 YasTIK2 benimde doğumum 25 temmuzda sezeryan olcam ameliyathane için penye battaniye koydum ve 2 adet müslin örtü koydum
Yaseminf YasTIK2 ben koydum 2 tane muslin de penye battaniye de koymuş oldum en fazla sıcak olursa örtmek sonuçta ne yükü olacak ki onun
Ecemselmaarslan YasTIK2 bence kesinlikle koymalısin çünkü doğduktan sonra çok üsüyolar lazım olur yani ince peluş ya da wellsoft bir battaniye muslin olmaz sadece çok ince yenidogdu günler için
Annecikk34 YasTIK2 ben her ihtimale karşı hastane çıkışının battaniyesini hemde müslin bez koydum duruma göre
YasTIK2 Çok teşekkür ederim kararsız kalmıştım çantaya ekleyeceğim güzel doğumlarımız olsun inşallah 🥰
Gulpoyraz YasTIK2 penye battaniye koy bizim gibi dusunme annem kus kanadindan usur derdi hep aklima geldi