Baliminannesii ben neredeyse bir aydır hiç kilo almıyorum, 32.haftadayım..şimdiye dek aldığım 10 kilonun tamamı ilk 6 aydan, son aylarda çok kilo alacaksın diye beni çok korkutmuşlardı herkeste aynı olmuyormuş demek ki süreç, iyi ki o zamanlar kendimi kısmamışım diyorum şimdi..ilk 3 ay bulantılarımı bastırmak için sürekli karbonhidrat yemiştim, 2. üç ay bebeğim beslensin diye bol proteinli sağlıklı herşeyden yemiştim ve toplam 10 kilo kadar almıştım..gebeliği 20 kilo falan alarak bitiririm artık diyordum ki dediğim gibi bir aydır hiç kilo alamıyorum, yiyemiyorum, hemen doyuyorum çünkü, mide hacmim küçüldü, biraz fazla yiyince de reflüm oluyo rahatsız oluyorum kaburgalarımda batmalar oluyo