Hafize27 Gözünüz aydın 38den sonra zaman geçmiyor 39+4 saglıcakla suyum sancım geldın diye dua ediyorum
Kifayett Hafize27 Allah’ım gönlümüzdekini hayra çevirsin inanın vakti saati dolması Allah’ın kudretiymis sen ne istersen iste o istediği vakit gelecek:) ve o gün geldiğinde çok güzel şeyler oluyormuş
Kifayett busragulbayrak hamd olsun önce normal olmasını bekledik ama sancı verdikçe kalp atışları yavaşladı o yüzden direkt sezeryana alındım şuan yurutecekler çok şükür iyiyim
Hafize27 @Kifayett spinal sezeryan mı oldunuz ilki normal buda öyle olsun istiyorum ama sezeryan nasıl zor mu
Kifayett Hafize27 değil korkmayin hiçbir şey hissetmiyorsuniz sonrası ağrı oluyor ama iğneyle hafifliyor