Maden suyu olayına gelirsek
Bana da komşum söyledi
Bir iki damla ağzına damlat diye
Yapan arkadaşlarıma sordum
Biri yaptım olmadı dedi biri oldu dedi vs vs
Olay şu diyorlar ‘doğuma giderken maden suyunu açın bekletin gazı gitsin , emzirmeden önce 1-2 damla ağzına damlatın ama sonrasında mutlaka gaz çıkartın sonra emzirin’
Eğer gaz çıkartmazsak bebek daha da huysuz ve gazlı oluyormuş
Deneyen herkese sordum
Bende yapar mıyım bir fikrim yok şu an
Öyle ağzına hurma vs gibi bir gıda vermem ama sıvı olunca maden suyuna bir ön yargım yok açıkcası
Ayrıca şekerli suda vermem yerine
Doğum çantama mama alıp koydum
İlk 2 gün çok önemli sarılık olmaması açısından o yüzden şekerli su yerine 1-2 kez mama takviyesi yaparım diyorum
Doğum çantama silikon kaşık koydum elle göğsümü sağıp bebeğe veriri bir göğüsten emince diğerinden de süt gelirse diye
Neyle karşılaşırız bilmiyoruz
Sağ salim doğsunlarda biz de onlara ayak uydurcaz bakalım 🤭