Jeixjd Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim idrar efneksiyonum varmış doktor uroday verdi kullanan var mi kullandıktan sonra çokmu idrara cikiliyor
Senazeynep34 Bende kullandım ondan. İlk gece ondan verdi doktorum sonrasında değişik bı antibiyotik kullandım sabah akşam. 16 gün sonunda iyileşmişim Allah’a şükür 😃