berencisil_ Kızlar sizinde belirtileriniz bir gidip bir geliyor mu şuan 9 haftalığın 7 haftada belirtilerim kaybolmuştu ağrılarım oluyordu qma sık idarar çıkmıyodum mesela sonra tekrar sık idrar başladı bu hafta yine azaldı size de oluyor muydu 😊