pollyanna- https://imgyukle.com/i/ViIlZY Kizlar iyi aksamlar 🤗 bir bakar misiniz? Sizce yumurtalama olmuş mu? Yıldızlı olan günleri degerlendirdik. Bugün de devam etmeli miyiz?
mrvsrcn pollyanna- canim adetinin bittiği gün başla adet olana kadar bir boş bir dolu değerlendir neden sadece yumurtlama günlerini değerlendiriyorsunuz benim kocam mi tuhaf yoksa bıraksam her gün olacak 😂
DemirinAnnesiiii pollyanna- 28 inde yumurtlaman başlamış bugünde yumurtlama var çatlama olduğu gün de değerlendir canım mutlaka
pollyanna- mrvsrcn esim vardiyali çalışıyor o sebepten tam gününü ayarlamaya çalışıyoruz canım yoksa bir dolu bir bos elbette en mantıklısı
Fatma_s pollyanna- maşallah 3 gündür yumurtlaman var daha çatlama olmamış 😍 çatlamadan sonrada devam edin ne gün tutacağı belli olmuyor 👼🏻
Fatma_s pollyanna- o kadar detaylı bilmiyorum ama ben yumurtlama ve çatlama sonrası 3 gün devam etmiştim 😍 çok şükür suan 11 haftalık hamileyim👼🏻
pollyanna- Fatma_s Allah bağışlasın fatna hanim, sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun🤗 çok teşekkür ederim tekrardan