KubraaO zayıf mısınız. Ben hamilelikten önce gittim MR çektirdi doktor bir parlaklık var ama ne olduğu belli değil dedi. Haliyle bende anlamadım 😂😂 şuan çok arttı ağrılarım. Kalçamı tutarak kalkıyorum, oturamıyorum 20. Haftadayım bende. Ağrılar normalmiş hormonların etkisiyle kaslar gevşediği için ağrılar artarmış. Eğer çok şiddetli olursa doktora başvurun lütfen. Şifa diliyorum