Ummugulsum05 Kızlar dün geceden beri sancım var bugun alttan. Muayne etti ebe ve doktor iki ayrı alttan muayne oldım yani sancıda var sizce doğumu tetikleyip başlatırmı sancı sıklaşınca gel dedi doktor
Handekrkr Ummugulsum05 sancılarım arttıkca acılman olmasını bekleyecekler canım . açılman olmaz ise , suni sancı veriyolar ve bekliyorlar diye biliyorum.