AyseKA
minik_koala_ve_annesi kızlar merhaba öncelikle ameliyatım çok güzel ve sorunsuz 1 saat içinde bitti. Herşey çok güzeldi ama bebişim yoğun bakımda kucağıma alamadım daha 😔 kakasını yapmış oksijensiz kalmış hemen yoğun bakıma alındı süt sağıp veriyorum dua edin hemen çıksın oğluşum🙏 1 kere gidip görebildim dokunabildim sadece çok güzel eşsiz bi duyguydu rabbim isteyen herkese nasip etsin gerçekten hamileyken hiç bişey hissetmiyormuşum dedim yanağını yanağıma koyduklarında anladım dokunabildiğimde anladım mükemmel bişey. Ameliyat sırasında hiç acı hissetmiyorsunuz sadece çekiştirmeleri hissediyorsunuz sonrasında uyuşukluğunuz geçince yavaş yavaş ağrılar başlıyo ona da hemen ağrı kesici vuruyolar zaten. İlk ayağa kalkma sürecim biraz zor oldu benim çok ağrı hissettim ama sonraki denemelerde kendim kalkıp yürüdüm. Yavaş yavaş da iyi olacağız inşallah 🙏 darısı bekleyen herkesin başına inşallah 🙏 herkese kolay doğumlar nasip etsin Allah 🙏❣️