HavvaNur42onrn Normalmi kızlar sizde de oluyor mu herşeyi normal çıkıyor rahim ağzı uzunluğu da iyi enfeksiyon da yok baş geliş pozisyonda o yüzden olabilir mi sızlıyor hareket ettikçe idrar yaparken bile zorlanıyorum
hulya_6363 HavvaNur42onrn benim 19.haftadan beri var canım çatı ağrısı sanki içime bıçak saplaniyor gibi magnezyum kullanınca biraz iyi geliyor ona canım
TBeyza HavvaNur42onrn 22 haftamdayim 16 haftamdan beri var yuruyemiyorum dönemiyorum hatta ayaktayken pantolon bile giyemiyorum özellikle sabah ilk kalkarken ve bı sure oturdukdan sonra kalkmak isgence gibi nasıl geçer bilmiyorum doktorada sordum yapabileceğimiz birşey yok herşey yolunda görünüyor demişti geçmiyor psikolojik olarak da çok etkiledi dayanamıyorum ağlıyorum ağrı kesicilerle bile geçmiyor yoruldum artık
Sahra-28 Al benden de o kadar vajina üzerinde ağrı var benim. Yürürken sanki üzerinde yara oluşmuş gibi ağrıyor hareket ederken vs. Bu hafta doktora gittiğimde soracağım nedenini ama yani neden oluyor anlam veremedim
HavvaNur42onrn TBeyza kesinlikle öyle gercketn dayanılmaz oluyor cimciklemis gibi veya elektrik çarpması gibi tabiri caizse kötü bı durum yaaa
Sin-sin Haftadayım benımde ıkı haftadır cok yogun agrıyor doktorum catı agrısı kemıkler hareket edıyor normal dedi doguma kadar devam etcek gıbı umursamamaya calısıyorum bende kızlar