Msym çokkkk yoğun Malatya kadın doğum geldiğim ilde benim de bu kadar değildi ama kadın doğumu biliyorum burada aylar öncesinden sıralar randevular alınır hep böyledir yeni hastane açtılar ama yine de yetişemiyorlar o yüzden hızlıca bakıyorlar bende şok oldum ama en azından yanlış teşhis yok zaten doğumuna hangi doktor varsa o giriyormuş bu beni tedirgin ettiği için özele gidiyordum ama şuan umrumda değil beni korkutan bir doktora ve hastanesi 5 krş etmez bir yerde doğurmak istemem o yüzden bi ayrıntılı veya başka muayene istersen git araştırmayı da gör karar verirsin orada da kötü hoca yok çünkü yoğun olan yerde tecrübe de çok oluyır