33 5 günlük hamileyim pzrtsi normal kontrole gittim dr da 3 hafta önde gidiyor günü dolmuş yarın sezeyana alınırsın dedi o anda şok oldum bi korku ve heyecan vardı kilosu da 3 kilo dedi sabah sezeryan oldum ama önde gitmiyormuş bebek kilosu da 2 600 yoğun bakıma aldılar 2 3 hafta kalır dedi büyük ihtimalle o kdr üzgünüm ki 🥺😔😔inşallah toparlanır nasıl böyle hata yapabilirler anlamıyorum