Merhaba anneler bugün doktora gttim bna bebegin karın çevresinin gelismedini perinatolojiye gtmemi ve eğer varsa kesin haftaya dogum kararı dedi ck korkuyorum geleli ağlıyorum anemi de var bnde haftaya 35 hafta oluyorum bole bi durum yaşayan varmi acaba yani ckmu ciddi bi durum blmiyorum kiloda almış diyor ama gövdesi kısa gibi geldi bana diyor doktor korkuyorum piskolojkm zaten bozuk iyice korktum ağlıyorum surekli