esradem ben bir kere Süreyya hanıma gittim. Yani kötü diyemem sorduğunuz herşeye cevap veriyor sadece biraz soğuk gelebilir. Bir arkadaşım sezeryan oldu çok memnun olduğundan bahsetmişti fiyat olarak da uygun diye hatırlıyorum. Ben daha karar veremediğim için sürekli devam ettiğim bir doktor yok.