Seymaaogretmenn12 Kızlar bebişin kıyafetlerini yavaş yavaş yıkayacağım hangi markayı önerirsiniz 🤗 Bir dee granül mü yoksa sıvı deterjan mı ??
Minik_prenses Seymaaogretmenn12 ben Dalin aldım yeni doğan için olanı kokusuz ve zararsız bugün yıkadım bende😍
minik_koala_ve_annesi Seymaaogretmenn12 granulum kiyafete yapisma olasiligi varmis canim tekrar durulama istiyor
Twinmommm Ay bende bekleyeyim burda bi tane çamaşır deterjanı ve yumuşatıcı olarak yenidoğan uni baby aldım uyku setlerini yıkayacağım ama granül falan da alsam mı diyorum bilemedim ? Birde şu green clean çok öneriliyor ama oda çok pahalı 😒
Seymaaogretmenn12 Twinmommm aynen bende green clean çok duydum ama dediğiniz gibi pahalı 🤦 Şuan en çok önerilen dalin ve unibaby
Soncul Seymaaogretmenn12 sabun tozu alıyorum ben ilk başlar için en sağlıklısı o granüllü falanda değil
Momy1 Seymaaogretmenn12 bende duru granulmatik aldim kokusu falan gayet guzel ama burdaki yorumlarda camasir makinesinin icinde erimedigi icin makineyi bozuyor gibi yorumlar okudum o yuzden birakmayi dusunuyorum.